Kerstoptreden 2017 Hofkerk

Kerst met het Goors Mannenkoor in de Hofkerk

Zoals gebruikelijk de laatste jaren hebben we op de dinsdag vóór Kerst weer een bijeenkomst voor de ouderen van de Hofkerk opgeluisterd met een aantal kerstliederen. Na de eigenlijke dienst is er een uurtje gereserveerd voor zang en verhaal.

Na de gebruikelijke binnenkomst met Gloria Intrada zong het koor twee blokken met bekende en minder bekende kerstliederen. Bij enkele nummers was een hoofdrol weggelegd voor de solisten Herman Kobes en John Beumer. Een paar nieuwe nummers werden als oefening voor het eigenlijke kerstconcert gebruikt.
Hans en Frank werden weer verrast met een mooi bloemstukje en alle zangers konden hun partners thuis verwennen met een zakje met bonbons.

Like ons @Facebook

logo gm bg

Over het Goors Mannenkoor

Het koor telt ruim 60 actieve zangers. Uiteraard wordt er vierstemmig gezongen onder leiding van de dirigent Hans Kienhuis. Tijdens concerten wordt het koor ondersteund op de piano door Frank Sterenborg.

Hans Kienhuis dirigeert het koor al vanaf maart 2003.

Goors Mannenkoor

Anton Dijkhuis